Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Picviewer heeft altijd goed gewerkt en nu heb ik een nieuwe internetprovider en heb het volgende: Heb een nieuwe Linksys router en nieuw ethernet adsl modem.

Het mounten gaat met de nieuwe ip instelling goed en ik zie ook de dir van mijn hd van de pc. Echter als ik dan op een jpg klik, krijg ik geen beeld en loopt de dreambox vast. Heb van alles geprobeert maar zou niet meer weten waar te zoeken. Het werkte dus prima. Het lijkt op een instelling ergens in de router omdat hij wel mount. Iemand enig idee?

Ik kan ook gewoon de dreambox updaten van internet dus denk niet dat het in een verkeerde ftp of poort zit in de router die niet open staat.

VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7

Geplaatst:

Ik ben bang dat ik je verdrietig ga maken. Zie hier. De DM7020 schijnt nochal problemen te hebben met verschillende routers waardoor de netwerk verbinding slecht of wisselend is. Heb je met andere netwerk activiteiten geen problemen ? Zo niet, dan ligt het waarschijnlijk in de interne firewall/instellingen van je nieuwe router.

Geplaatst:

Nee dreamboxedit e.d. werkt goed en het vreemde vind ik ook dat ik dus gewoon bij de dirs op de hd kan. Dus alles staat open zeg maar. Alleen als ik e foto aanklik is het over en uit.

VU+ twin duo,Pli Image, Windows 7

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen