Gast Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Vraagje ik heb een Humax 5400Z. Software: josje ToH3.3HoT5.9NL Keys: Key[1].bin Humax-Samsung-Strong 09-11-2005 Hier ook de PMC-table en de key.bin file van. Als ik Caid Preselect op Card zet werkt multivision perfect, zodra ik het op Card+EMU zet valt multivision weg. Ik heb al van alles geprobeerd. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
humaxxx Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Ik denk dat op de kaart (fun) de goede file staat en op de emu niet. Zodra je dus de emu inschakkeld dat gaat het fout. Verder is het niet zo verstandig om maar allerlei PMC tabellen te laden zonder dat je weet wat ze doen. Ik zie dit wel vaker op dit board dat mensen maar wat laden zonder dat ze er wat van begrijpen. je kunt beter eens de "mystriuze PMC tabel" eens door lezen en vervolgens de PMC table zelf zodat je weet wat je doet!!!! Het is een hobby jongens dus je moet je er wel in verdiepen!!! humaxxx 2x Dreambox 8000 openpli 7.2 19 & 23 east
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen