Kappie Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 Ik dacht even handig te zijn en alles op stick te zetten bij een 7000,maar bij het proberen Newcamd 528 te installeren(Werk hier met Nawcamd 528 Cardserver,tot volle tevredenheid.) met de blauwe knop kwam ik er achter dat bij gemini de 528 verdwenen is,daarna gespiekt bij een 5620 alles wat volgens mij daarop van toepassing was gecopyeerd naar de 7000,maar geen succes. dit is wat ik gedaan heb: Var/bin: newcamd + betad + cardserver(deze ken volgens mij wegblijven?) Var/script: newcamd betad cam Var/tuxbox/config: newcamd config Var/uninstall: newcamd delfile temp : newcamd pid Ik dacht dat het zoiets moest zijn,maar niks. Is er iemand die mij weer opweg ken helpen???????????????? bij voorbaat bedankt
MagicOnline Geplaatst: 9 november 2005 Geplaatst: 9 november 2005 In /var/bin/ cardserv en newcamd (bijde chmod 755) in /var/tuxbox/config de cardserv en newcamd configs CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen