Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hallo allemaal. Ik heb thuis een nokia media master 9500. Deze gebruik ik sinds kort niet meer, omdat er een ilegaal pasje inzat. Gebruikte de receiver alleen voor op de camping, en heb nu een nieuwe gekocht. Dit is een seca2 ontvanger, en heb nu cd card. De Nokia is een irdeto ontvanger, dus dacht ik, hier heb ik dus niks meer aan! Maar deze Nokia is zeer populair, dus moet je er schijnbaar meer mee kunnen, dan alleen maar je schotel erop aansluiten, en tv kijken? Wie kan mij er meer over vertellen, over deze Nokia media master 9500? gr.Peter.
Ome Merde Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 je kan je seca2 kaart ook in de Nokia 9500 gebruiken, weliswaar na de nodige aanpassingen en de updates zullen nog via je seca receiver ontvangen moeten worden. o.a hier werd dezelfde vraag gesteld. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 Beste Ome Merde. Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik ben met jouw antwoord aan de slag gegaan. En het viel niet mee, maar het was wel te doen. Bij deze wil ik je bedanken voor je reactie. Gr.Peter.
Ome Merde Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 hiermee wil je zeggen dat de ombouw naar solosammy geslaagd is ? top! merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen