Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Is er nog steeds geen manier om reclames enz. eruit te snijden op de doos zelf ? Ik dacht eraan iets te schrijven een jaar geleden, maar vermoede dat waarschijnlijk iets van DMM zou komen. Pent
Sterke-Jerke Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Moviecutter werkt bij mij perfect. Voor de 7020 heb ik een paar aanpassingen moeten doen.
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hartelijk dank, ik probeer het straks! Pent
Sterke-Jerke Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 De aanpassingen die ik voor de 7020 heb gedaan zijn in principe simpel: Het bleek nl dat na de installatie van crontab niet werkte.. (Installatie dus wel uitgevoerd) Eerst een dir maken: /etc/cron/ Dan nog een aanmaken: /etc/cron/crontabs Aan de file /etc/init.d/tuxbox-links.sh heb ik toegevoegd: ln -s /etc/cron /var/spool/ Daarna crontab -e en de volgende regel toegevoegd: 45 01 * * * /var/bin/moviecutter-cron.sh Vervolgens in /etc/rc2.d het volgende commando uitgevoerd: ln -ns /etc/init.d/busybox-cron S90cron Wel ff rebooten....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen