Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hallo, Sinds kort heb ik een Kaon 570 receiver, waar ik zelf een 120 GB HDD in heb gezet. Nu is de firmware ge-update zodat wat educatieve kanalen op Hotbird ook te zien zijn. Sinds dat dit gedaan is, heeft de receiver kuren. Als hij ongeveer een half uur aanstaat, gaat hij uit zichzelf steeds aan en uit. Dit is vooral irritant omdat de HDD steeds opstart en weer uitgaat... iets wat niet echt bevorderlijk is voor de levensduur van zo'n unit. Is dit een bekend probleem en helpt het als ik de originele firmware terugzet? Is deze op de Kaon site te downloaden? Alvast bedankt voor de reacties.
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 De Extreem komt uit de zelfde fabriek als de Kaon. De Extreems hadden hier volgens mij ook last van. Mischien kun je in het forum zoeken onder Extreem. Ik denk dat het een voedings probleem is, bij een hogere belesting (de harde schijf, of software die iets meer energie verbruikt) komt er een rimpel op de spanning. Waarschijnlijk kun je deze afvlakken met een condensator. WaferJo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen