abu_ilya Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 In een poging om een backup terug te zetten volgens volgende procedure: eraseall /dev/mtd/3 && eraseall /dev/mtd/3 && cp backup.img /dev/mtd/3 stuit ik op het feit dat het commando eraseall niet aanwezig is op mijn Dreambox 7020 met Gemini 2.2 Weet iemand waar ik die eraseall kan vinden? dank bij voorbaat abu_ilya
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 volgens mij werkt dit uberhaupt niet op een 7020. kijk hier maar eens
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Sowieso lijkt me jouw commando niet goed, hij voert hier namelijk 2x achter elkaar een zelfde erase uit. Ik gebruik altijd vanuit de /var/tmp dir: eraseall /dev/mtd/3 && cp backup.img /dev/mtd/3 Maargoed, je vraag is waar het staat... Het staat bij een DM700S in een /sbin, echter het commando bestaat niet op een 7020 dus je zult het op een ander manier moeten doen....via webint? Suc6 ><fade
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Waarom wil je uberhaupt een eraseall doen op een 7020 ? Is volgens mij nergens meer voor nodig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen