Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hallo, Heb hier een klein probleempje denk ik. Tijdens het uploaden van een backup van mijn dreambox 7000, bleef de upload hangen en computer liep vast. Heb ik de upload moeten onderbreken, wilde later de zelfde handeling uitvoeren maar kan niet meer inloggen op de DB. Heb dit geprobeerd met flashwizard. Iemand suggesties ideeen wat ik nu moet doen? Alvast bedankt !!!!!
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Ja , serieel Flashen , met NullModemkabel op de Link staat een uitleg , wel het vinkje : Use Network weghalen. Als de Image weer erin zit , met de hand een FlashErase uitvoeren ( zodra je Dream ziet in de Display , de knop waar de pijl naar boven wijst ingedrukt houden en pas loslaten als je FlashErase in de Display zie . www.dm7000.de/
Gast Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Dank je wel voor de je hulp en info. Welke soft gebruik ik hiervoor?
joop905 Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 serieel Flashen , met NullModemkabel op de Link staat een uitleg , wel het vinkje : Use Network weghalen. met de hand een FlashErase uitvoeren
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen