vdkolk989 Geplaatst: 10 november 2005 Geplaatst: 10 november 2005 Hallo, Iemand ervaringen met tuxwetter i.c.m. tv-gids link? M.vr.gr., vdkolk989
cellie Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Ja, verander gewoon de entries in TW config naar de URL van de TV gids die je voorkeur geniet. Ik moet wel zeggen dat ik MV EPG handiger vind. Op het moment even geen duitse MV maar die doen het weer via de 'gewone' EPG. Assumption is the mother of all fuckups
vdkolk989 Geplaatst: 11 november 2005 Auteur Geplaatst: 11 november 2005 @cellie, Bedankt voor je antwoord, maar ik bedoelde eigenlijk juist welke URL-links goed, of mischien niet goed werken. M.vr.gr., vdkolk989
cellie Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Ehm dat weet ik niet meer, heb het even geprobeerd, maar door plaatsgebrek (het is niet de kleinste plugin) heb ik besloten over te gaan naar MV. Het aantal pagina's dat werkt was wel behoorlijk klein. Je kunt toch gewoon proberen welke links het wel of niet doen? Verder zou je nog kunnen overwegen om de Konqueror browser te gebruiken om je online tv gids te bekijken, deze is wat uitgebreider en kan ook veel meer content (min of meer) correct renderen. Maar om eerlijk te zijn vind ik dit nogal lapmiddelen. Kost veel resources enz. Assumption is the mother of all fuckups
satvet Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Citaat: @cellie, Bedankt voor je antwoord, maar ik bedoelde eigenlijk juist welke URL-links goed, of mischien niet goed werken. M.vr.gr., vdkolk989 Probleem met Tuxwetter is dat alleen plaatjes zijn binnen te halen. Je moet dus een gids hebben die de info als plaatje op de site heeft. Je zou ook eens kunnen kijken naar het PPanel in de nieuwe PLi, maar ik heb eerlijk gezegd het vermoeden dat dit panel gebaseerd is op het Tuxwetter principe.
dAF2000 Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Citaat: Probleem met Tuxwetter is dat alleen plaatjes zijn binnen te halen. Je moet dus een gids hebben die de info als plaatje op de site heeft. Je zou ook eens kunnen kijken naar het PPanel in de nieuwe PLi, maar ik heb eerlijk gezegd het vermoeden dat dit panel gebaseerd is op het Tuxwetter principe. PPanel kan inderdaad ook plaatjes ophalen en laten zien. Ik weet niet zo snel in wat voor formaat de TV-lijsten zijn, maar kan wel 'ns kijken om dat in te bouwen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen