Gast Geplaatst: 11 november 2005 Geplaatst: 11 november 2005 Hoi Ik heb 2 maal een dreambox 500s. Situatie 1: DB500s(nr 1) draait newcs met kaartje, lokaal connect mgcamd, zappen gaat snel DB500s(nr 2) connect met nr 1 via mgcamd, zappen gaat snel Situatie 2: DB500s(nr 1) draait newcs met kaarjte + cardspider, lokaal connect mgcamd direct naar newcs, zappen gaat snel DB500s(nr 2) connect met nr 1 via mgcamd met de cardspider, zappen gaat erg langzaam (30 seconden) (uiteindelijk wil ik 2 verschillende kaartjes benutten en de kaartjes op beide boxen beschikbaar hebben (ivm: dm500 heeft maar 1 slot voor 1 kaartje)) Probleem: waarom duurt het nu ineens 30 seconden voordat ik beeld heb... komt dat omdat ik maar 1 cardspider heb draaien?? Als ik via telnet de debug bekijk van mgcamd, stuurt mgcamd een EMS request, vervolgens duurt het 10 seconden(!!) voordat de cardspider reageerd met een heel klein pakket, dit grapje gaat zo een keer of 3 door totdat er van de cardspider een fatsoenlijk pakket komt. Iemand een idee?? zou het kunnen dat de cardspider aan het scannen is naar peer spiders die niet bestaan? (heb er geen in de config staan, in de uiteindelijke situatie connecten de spiders met elkaar )) alvast bedankt MiniMe
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen