Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Hallo Mensen. Ik heb nu ook een Inverto en ben aan het testen met een Inverto Unicable Quad LNB. Heelaas heb ik met een gewone lnb wel beeld. Bij de Unicable Quad zaten 3 splitters deze heb ik op diverse manieren uitgeprobeerd. Ook in de ontvanger zelf is de stand Unicable omgezet. Ik meet met de spectrum verder ook geen signaal of grafiek. Van waaraf kan ik met een spectrum pieken meten om het werkend te krijgen. Max
The feedchaser Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Heb je de unicable lnb spannings vrij aangesloten?, Haal anders even de tuner van het stroom. Dan naar menu Antenne instellingen gaan Zorg dat installatietype goed staat ,als je een loop through gebruikt kies: Loop1-2 vervolgens druk de blauwe knop om lnb data te lezen. Kies nu bij elke tuner een vrije freqentie uit. Bijvoorbeeld tuner 1 :2040 mhz en Tuner 2 1680 Mhz. Feed switch staat op geen. secondaire diseqc staat ook op geen. mvg Feedchaser.
Gast Geplaatst: 14 november 2005 Geplaatst: 14 november 2005 Feedchaser u krijgt van mij 100 punten. Bedankt voor de duidelijke uitleg het werkt nu 100%. Max
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen