Ome Merde Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 SF Team : sf_img_500_20051111_2213 LZMA Patched IMG Size ~ 5,2MB FREE /var ~ 2,5MB ------------------------- Linux Kernel 2.6.9 GCC 3.4.4 CVS 1.0.9. 11.11.2005 WEBIF 5.6.0 Expert with All/In/One Plugin Status new Skin & Bootlogo Features ------------ Secure Channel SSH v3.5 DROPBEAR SSH Server v44 Crond+Crondtab DynDNS Client Firewall IPTABLES HTTPD Web Server WAP Support Addon Update IPKG Inside Addons -------------------- Language Preferencer Subtitler Teletext Ngrab All IPKG Addon downloadable direct to dream from All-In-One Plugin /Blue Button/ [color:"#666666"]niet getest [/color] DOWNLOAD deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 13 november 2005 Geplaatst: 13 november 2005 Heb ff moeten zoeken hoe een en ander in te stellen. Is de eerste keer dat ik een SF image gebruik. Mijn eerste indruk, wat ik heb geprobeerd werkt. Met het zappen is het wel wat trager dan de PLI die ik eerste gebruikte. Het duurt ff voordat je beeld hebt. Verder geen rara dingen, prima image. Thanks SF. Dreambox DM500 SF-Image Monoblock 80cm schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen