Gast Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Citaat: Je moet natuurlijk wel connecten naar een gbox server met geldige kaart(en) Gbox is voor 99% een (CS) emu die heel snel zapt en efficient omgaat met dataverkeer. Als jij dus geen geldige kaarten hebt zullen die overige kanalen ook niet opengaan. Het voordeel dat je hebt met Gbox t.o.v. radegast is dat het veel sneller zapt Werkt dit ook met een aston 1.05, plus seca kaart erin, c+ nl gaat niet open? gr, Adriejanus.
Gast Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Werkt dit ook met een aston 1.05, plus seca kaart erin, c+ nl gaat niet open? gr, Adriejanus.
MagicOnline Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Nee de kaart mooet wel in een gbox server zitten, dit kan je pc zijn of een dreambox, dbox2 ed CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Seewan Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 Hi, Ik heb net over GBOX gelezen, maar ik kan niet helemaal volgen wat er mee bedoeld. Welke extra kannalen word open met deze Gbox? of kan D+ en cyfra+ met deze nieuwe progje opennen? Verder waar kan ik dit progje downloaden? Ik vraag u vriendelijk om met maklijke worden voor mij uitlegen, omdat ik woon niet allang in nederland (6 jaar). Met vriendelijke groeten, Seewan
sattekop Geplaatst: 17 november 2005 Geplaatst: 17 november 2005 De hele grap is dus dat de gbox met card share alleen werkt als aan een server hangt waaraan je een andere box(en) hebt hangen met kaarten die werken, via de server verbinding kan je dan al die zenders van die andere kaarten ontvangen. Dus stel je eens voor dat je een vakantiehuis in Zuid Frankrijk hebt met ADSL, kan je proberen gewoon via je NL kaart thuis te kijken. (ligt misschien al dicht aan tegen wat mag en niet mag, maar een leuker vb dan van de kelder naar de zolder). Je moet dus wel de IP van je server thuis weten wanneer je in je vakantiehuis bent. Kathi 910 Multytenne (19.2, 23.5, 28.2, 13 E) Philips 9000 series (37pfl9632d_10) met ambilight (37 inch): full HD WD TV Live (vervangt Philips SL300 (stream van PC to TV) Humax 5400 (buiten gebruik)
MagicOnline Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Ik krijg morgen een humax Dan ga ik aan de gang met de PMC table, als ik die goed aangepast heb voor gbox dan meld ik het hier. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Gast Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 En er is weer een nieuwe versie uit nl. gbox_humax Verion 1[1].1 met hsic 3.00 !!!! en gbox fix ? Doei
MagicOnline Geplaatst: 18 november 2005 Geplaatst: 18 november 2005 Ik ben aan het testen gegaan met de PMC De pmc die het beste werkte was: PMCT_ToH3.3_5.9_b.csv Echter heeft die nog wel problemen met het ART pakket en de eerste 3 D+ cine kanalen. Deporte en C+ loopt op D+ wel weer ok? daar moet dus nog het één en ander voor aangepast worden in de PMC er zullen nog wel meer kanalen zijn waarvoor de PMC aangepast moet worden, echter ben ik ze nog niet tegengekomen CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Rootical Geplaatst: 19 november 2005 Geplaatst: 19 november 2005 De HSIC300 is inderdaad weer een stukje verbetering! Maar een gbox fix zit er niet in hoor, het is exact dezelfde file behalve dan de nieuwe HSIC versie, ik hoop nu dat de sharing software tbv de humax in een rap tempo zal gaan. Animo is er genoeg, maar er zijn nou éénmaal nog wat struikelblokjes waar je tegen aan loopt als het om sharen met een humax gaat. het zou ook leuk zijn als er gauw iets bekend wordt over de module met ethernetconnectie.
Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 ik krijg bericht dat mijn ecm not in list wat moet ik doen !!!
Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 waar heb je die pmct voor 5.9 afgehaald en zou je mij die kunnen doorsturen aub
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen