Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik een image wil updaten op de manier "Ronaldd images howto" loopt hij vast.

Ik heb 1.15c er de vorige keer wel op deze manier in kunnen krijgen.

Doe ik iets verkeerd?

Geplaatst:

verklaar je nader.

Welke image heb je nu en wat wil je doen.

Sind de versie 0.0d is de network update beschikbaar dus vermoed ik dat je dat bedoeld.

Waar en wanneer loopt hij vats?

Heb je hem dan op de TV aangesloten wanneer je de update doe en volg je op scherm.

Is het na het rebooten?

Geplaatst:

Ik ga naar network update die ik ingesteld heb zoals Ronaldd dat aangeeft.

Handmatig

Server: dgstation.serveftp.net

directory: /

username: relook

password: update

Nadat ik op update heb gedrukt vraagt ie "update new software?"

Dan druk ik op "OK" dan gaat er een gele balk lopen boven in het scherm en vervogens loopt hij vast met PANIC in het display.

Geplaatst:

Ik heb dit vanmorgen gedaan zonder problemen maar wel rechtstreeks met 213.196.37.190.

Ik vind dez laatste image niet zo goed dan die van 6/11 en zou ze er nietr inzetten.

Geplaatst:

Nadat ik via USB een image van de Relook site erin heb geladen is het probleem verholpen krijg nu gewoon weer toegang tot de server.

Geplaatst:

bedoel je de http://www.dgstation.co.kr/

site, of een andere?

Inien je ene officieele image laad dan krijg je de instelingen voor de network update voor deze site.

Anders moet je ze zelf ingeven, maar in de laatste db kunnen er wel porblemen zijn die nog niet verholpen zijn in de RonaldD versies.

Geplaatst:
Citaat:
Nadat ik via USB een image van de Relook site erin heb geladen is het probleem verholpen krijg nu gewoon weer toegang tot de server.

Dan was de 1.15 image die je erin had zitten nog een image met de oude update methode, de update methode is nl. verbeterd door dgstation.

In principe moet het wel mogelijk zijn om mijn update server te laten werken met oude images, ik weet alleen niet precies hoe.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Het gaat gewoon zoals jij het uitlegd in je how to maar ik gebruik wel de Ip in de plaats van de hostname, ik weet niet of het er iets mee te maken heeft.

In princiepe moet het gaan vanaf versie 0.0d.

Maar soms lukt het bij mij ook niet en dan later wel.

Geplaatst:

Heb vandaag even gekeken wat ik kon updaten.

Als ik het goed zeg draaid mijn relook 400 met de 1.15 versie van dgstation en de update van ronaldd van 11-11

Als eerste heb ik geprobeerd de internet update van dgstation te laten doen via het internet. Dit wilde echter niet lukken.

Als tweede heb ik toen geprobeerd om bij de server van ronaldd de versie van 14-11 te updaten. Dit werkte wel.

Hierna heb ik weer geprobeerd om de laatste versie van dgstation via het internet in de box te krijgen maar ook nu werkte het niet.

Doe ik iets fout? Of is het niet meer mogelijk om via het internet de nieuwe software van DGstatoin in de box te zetten?

Ton

Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit

DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD

Geplaatst:

Ik weet niet wat het is maar ik heb ook mijn mutant iet kunnen updaten via het Net, dus via RS is wel trager.

Geplaatst:

Citaat:
Dan was de 1.15 image die je erin had zitten nog een image met de oude update methode, de update methode is nl. verbeterd door dgstation.

In principe moet het wel mogelijk zijn om mijn update server te laten werken met oude images, ik weet alleen niet precies hoe

Had inderdaad 1.15 er in.

Citaat:
bedoel je de http://www.dgstation.co.kr/

site, of een andere?

Ik bedoel http://www.dgstation.co.kr/

Het maakt bij mij niet uit of ik de server naam of ip gebruik ze doen het nu beide.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen