Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Zat zojuist te kijken naar CSI m.b.v. timeshift op mijn 400s. Volgens mij liep ik 15 minuten achter op het werkelijke programma. Om half tien kreeg ik de info banner met de start van het volgende programma.

Dus ik heb het einde niet gezien, wat niet zo erg is, maar het lijkt erop dat ie bij elk programma opnieuw een timeschift periode ingaat, klopt dat ?

Geplaatst:

Heb je een recente image? Ik heb dit ook eens gehad, maar volgens mij de laatste tijd niet meer.

Als deze bug nog in recente images zit, dan zal ik de bug doorgeven aan dgstation.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Kon er verder niets van vinden dus mocht het al opgelost zijn dan kun je dit vergeten.

Ik gebruik op dit moment de 1.03 van jou; bij latere versies werkt (bij mij) de editor niet meer i.v.m. db versie en gebruik ik geen nieuwere (sorry).

Dus het is niet de meest recente. Ben op zoek geweest naar die van 6/11 maar kan die vinden.

Zag net dat er nieuwere editor is dus zal gelijk een latere versie van je proberen.

Wouter

Geplaatst:
Citaat:
Zag net dat er nieuwere editor is dus zal gelijk een latere versie van je proberen.

Waar is die editor te downloaden?

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:

Van de officiele dgstation site. Kan hiermee alleen een db 1.9 versie mee inlezen. Dus eerst je laatste image geplaatst en kanalen opnieuw ingelezen. Niet zo mooi als die van JonDoe maar hij doet het.

Wouter.

Geplaatst:

Ik zal dat maar niet aan JonDoe vertalen en ben er niet mee eens.

Er zijn hopen functionaliteiten te kort in deze naakte versie, maar ze doet het wel.

Nu hebben wij al 3 PcEditor nodig:

DGS1.0 voor mutant

DGS2.0 voor 400s vanaf db 1.9

JonDoe 1.1.22 voor bijna alles behalve mutant en relook400 vanag db1.9 en ook niet voor de laatste relook300 versie.

JonDoe 1.1.18 bvb voor Relook300

Hopelijk brengt Sinterklaas een versie voor alles of misschien JonDoe?

Ik ga het hem in ieder geval vragen daar ik vrees dat hij een beetje onmoedigd is.

Geplaatst:

Geloof ik niet, heb niets kunnen vinden. Ik gebruik nu de 1.2 van dgstation. (Veel) minder functionaliteit dan die van JonDoe, maar in ieder geval kan een 1.9 db gelezen worden.

Klopt het wat ik heb gemerkt van de timeshift ?

Geplaatst:
Citaat:
Heeft JonDoe alweer een nieuwe met de functionaliteit om db 1.9 in te lezen?

Heb nog steeds versie 1.1.21

Greetz

Prdehoop

Hij is ermee bezig maar het vraagt veel werk daar hij alle versies en boxen in één PcEditor wil (en ik ook).
Geplaatst:

Ik gebruik de relook 400 op dit moment voor demo en testdoeleinden.

Ik zal morgen eens zien of het timeshift probleem dat jij hebt ondervonden hier ook optreed.

Of bij verandering van uitgezonden programma je ook terug kunt gaan naar het vorige uitgezonden programma. Of dat bij programmawissel de timeshift opnieuw start.

Ton

Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit

DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen