Gast Geplaatst: 19 november 2005 Geplaatst: 19 november 2005 Als ik op de site van Josje wil, krijg ik sinds gisteren deze melding: Warning: your browser doesn't send the HTTP_REFERER header to the website. This can be caused due to your browser, using a proxy server or your firewall. Please change browser or turn off the use of a proxy or turn off the 'Deny servers to trace web browsing' in your firewall and you shouldn't have problems when sending a POST on this website. Voorheen nooit geen last van gehad, iemand een idee? Gr Satboef
guykers Geplaatst: 19 november 2005 Geplaatst: 19 november 2005 volgens de site Citaat: Beste leden, bezoekers, De update is afgerond klik hieronder op lees meer voor iets meer info. De update was nodig om enkele beveiligingslekken te dichten zodat kwaadwillige derden niet aan gevoelige informatie konden geraken zoals e-mail adressen en dergelijke. Deze bug is vorige nacht publiek gemaakt (lees bekend gemaakt) en daaro was deze update zo hard nodig. Zelf heb ik geen enkel probleem om met FireFox erop te komen nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 19 november 2005 Geplaatst: 19 november 2005 Ja, dat is leuk en aardig, maar nu kan ik er niet meer op. Fijne boel. Gr Satboef
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen