tonslag Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Ik wil proberen om op een simpele manier te beschrijven hoe je een image kunt updaten. Als je de relook 400S of mutant 200S uit de doos haald zit daar nog een oudere software versie in. Het is verstandig om deze aan te passen naar de laatste versie software van DGStation. In het menu zit standaard de update server van DGStation ingesteld. Als eerste kun je kijken of je via deze weg de laatste software kunt installeren. Nou heb ik zelf afgelopen week gemerkt dat ik mijn relook via die manier niet meer kon updaten. In die geval zul je de relook moeten updaten met behulp van de PC. Die kun je op de volgende manier doen: Ga naar de site van DGStation en download de flashtool en de laatste image. Flashtool DGStation USB image DGStation 1.18 Installeer flashtool op de PC. Verbind de relook met de PC doormiddel van een USB kabel Als de relook is uitgeschakeld (anders schakel deze eerst uit) druk de power knop in totdat er USB in het display komt te staan. Start de flashtool op de PC op. Druk op USB. Door op file te drukken kun je aangeven welke image je wilt flashen. Als het flashen klaar is moet je de power knop op de relook kort indrukken en word het flashen afgerond en start de relook opnieuw op. Enige wat je nu nog moet doen is alles weer instellen. Dit komt doordat er aanpassingen zijn gedaan aan de database. Ton Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD
Gast Geplaatst: 20 november 2005 Geplaatst: 20 november 2005 Dat is al een mooi begin voor een faq. Ik enk dat de network update volgende week wel terug in orde komt, er was deze week het een en het ander uitgeschakeld en wat volk op wandel in Europa.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen