Ga naar inhoud

Wat kan ik nog met Humax5400, loader 2.08 en funcard?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb me een tijdje niet meer bezig gehouden met mijn sat-ontvanger. Nu probeer ik nieuwe files op mijn funcard2 te zetten. Vroeger waren dit 5in1 files, nu vind ik wel 6in1 files. Uit dit forum weet ik inmiddels dat die ook op een funcard2 kunnen. Het programeren verloopt OK maar ik ontvang slechts FTA kanalen. Heeft dit iets met de PCM-tabel te maken? Die is inmiddels ook al een paar jaar oud. Moet ik die verversen, welke neem ik dan en hoe doe ik dat?

Welke kanalen zou ik nog kunnen openen? Ik ben met name geïnteresseerd in BBC Prime. Ik ontvang Astra en Hotbird. Ik hoop dat iemand me weer op weg kan helpen.

gr

Geplaatst:

De meeste providers gebruiken een codering. welke niet meer met een xin1-kaart kunnen worden geopend!

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Zou eens in het humax forum hier gaan lezen. Begin eens met de bovenste "hoe het moet" en lekker alles opnieuw erin, nieuwe zenderlijst van pet nieuwe toh firmware en eventueel keys. Let wel de versies zijn inmiddels anders, bijvoorbeeld ToH3.3 HoTplugged v6.0 - 2005-11-20 die is hagelnieuw en ook in dat forum te vinden.

Voor de Nederlandse kanalen zal je een canaldigitaal kaartje moeten kopen, die zijn "niet" langs andere weg te openen.

Suc6

Ga even aftellen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen