rinlin Geplaatst: 22 november 2005 Geplaatst: 22 november 2005 De Apeldoornse satellietclub "de transponder" heeft aanstaande zaterdag weer een bijeenkomst. Deze keer zal die in het teken staan van de Relook Digistation 400, die wij hebben kunnen lenen. De bijeenkomst start zaterdag om 13:00 uur, en wordt gehouden bij de Buurt en Ontspannings Vereniging "de Maten" aan de kooikersplaats in Apeldoorn. Iedereen is van harte welkom en de toegang is (uiteraard) gratis. (zowel de satellietclub als de BOV worden volledig gerund door vrijwilligers) Tot ziens aanstaande zaterdag? Rinus Lindoorn 2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME) 1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's
rinlin Geplaatst: 25 november 2005 Auteur Geplaatst: 25 november 2005 Gezien de huidige weersomstandigheden in Apeldoorn, en de sneeuwlaag op onze schotel, moet ik wel even melden dat de clubdag van "de transponder" alleen doorgang kan vinden als de sneeuw het toelaat...... Let zaterdag even op het weer in en rond apeldoorn. p.s. we hebben als club zelf een dreambox 7000s, dus we kunnen de relook ook vergelijken met de dreambox. Rinus Lindoorn voorzitter satellietclub "de transponder" 2 * DM800 HD SE, 3 * AZbox (Elite, Premium+ en ME) 1 * 88CM met 4 LNB's en 1 * T90 met 10 LNB's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen