NickDream Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Ik gebruik nog Hydra Angahard (oude images ik weet het), maar als ik camx wil opstarten gebeurt er niks, als ik dit via telnet doe dan krijg ik de volgende melding: error while loading shared libraries: libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory Nou heb ik al iets gelezen op dit board over camx renamen, maar ik weet niet of dat voor mij de oplossing is misschioen kan ik beter een nieuwe image erop zetten, nog suggesties (dacht zelf aan iets van PLI) tnx Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD
MR_B Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Je mist gewoon dit bestand libstdc++.so.5. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
NickDream Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Geplaatst: 23 november 2005 ja maar ik heb net ook gelezen dat je voor een 1.08 image camx en server nodig hebt maar in mijn /var/etc/smartcam.config worden camxng en server.dream aangeroepen??? dat lijkt me ook niet helemaal correct Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD
Ome Merde Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 server.dream is een benaming van de cardserver van camx, die heeft inmiddels al de volgende namen (gehad) : camx.server, camxserver.dream, serverng, serverng.dream renamen in smartcam.config naar de servername die jij in /var/bin hebt staan, rebooten en het zou moeten werken. merDe deze ruimte is te huur
NickDream Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Geplaatst: 23 november 2005 /var/etc/smartcam.config aangeapst dat alleen camx en server worden opgestart (voor de 1.08) daarna link aangemaakt: cd /var/lib ln -s /lib/libstdc++.so.6 libstdc++.so.5 en hoppa het werkt Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen