Ga naar inhoud

Xtreme - kan geen satelliet toevoegen???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Xtreme PVR. Ik heb ooit Amos 4W uit mijn lijst van satellieten gegooid (had ik dat maar nooit gedaan). Nu wil ik hem er weer in zetten maar dat gaat niet... Het lukt wel om de sat toe te voegen vanuit het menu "edit satellite" en daar heb ik ook een actieve transponder (volgens lyngsat) toegevoegd. Vervolgens vanuit "setup antenna" een nummer toegekend. Maar niks hoor. Er komt geen signaal binnen. Alle andere sat van 45E tot 43W kan ik probleemloos bereiken. Wat ik ook nog heb geprobeerd is om de instellingen van Atlantic Bird 5W even te wijzigen naar 4W, dit geeft als resultaat dat geen der transponders die op positie 5W wel ontvangen worden (zij het zonder beeld) nu meer een signaal geven, dat zou op zich goed moeten zijn want de positie "klopt" niet meer. Als ik dan een handmatige search uitvoer naar de gepubliceerde transponder dan wordt deze niet gevonden. Ik her er meerdere gecheckt, niks exotisch, gewoon HBO Central Europe, daar zou toch een signaal vanaf moeten komen???

Schiet mij maar lek...

Lutefisk

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen