Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Hoi Mensen van het sat gebeuren , ik ben weer een stapje dichter bij gekomen met de plugin .. Ik heb Ronald 1.0.7 orgineel geinstalleerd en dus de feedhunter plugin files ( cfg , esml en so) in var/tuxbox/plugin geinstalleerd . Ik zie de plugin nu als ik m aan roep met de blauwe knop ))) Alleesn , het is ff zoeken hoe het werkt en als ik de groene knop Avvia indruk dan reboot de dreambox meteen , of doe ik wat fout met de parameters ? Tipo Ricerca .. Groene knop is Avvia (Vermoedelijk reboot) Rode knop is Annulla annuleren Frequinza Inizal 10700 Gele knop is Elenco S-R snap ik niet ? Frequinza Finale 11750 Blauwe knop is Canali trovati (Vermoedelijk zoeken) Step scansione 00200 Tanhses is mess Polarita SR Iniziale 05000 SR Finale 27500 Step SymbolRate 00500 % SNR aggancio 20 Wel een mooi gezicht en echt een aanrader voor de db liefhebber als i goed werkt , als ik de blauwe knop indruk geeft i impossiblie aprir il file di log! aan . Wie helpt mij om de moeite te nemen ff die plugin in var/tuxbox/plugins te zetten en de juiste parameters dat i gaat zoeken .. Alvast bedankt . Gerlof 1025768-fh_1_0_0.zip
Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Goed Nieuws )) Ik heb m in werking .. alles van de plugin copieren naar var/tuxbox/plugin de image staat hier .. ff met dreamup 2.14 in je flach zetten )) http://database.dreambox.info/index.php?action=download&id=57&sid= En nu maar scannen ))
Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Bij het ftp en van de files ben ik erachter dat alleen de cfg, esml en de so nodig is .. Zipt ff sneller, ben benieuwd of iemand dit al geprobeerd heeft , heb inmiddels een titanium lnb van 0.2 db met een andere 20 db versterker zipt goed nu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen