Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Laatste image van ronaldd geplaatst en wil nu de kanalen sorteren. Als ik op de i druk in de kanalenlijst krijg ik wel een mooi submenu waarin ook herschik kanalen staat, maar kan deze niet benaderen is ook lichter van kleur. Wie weet hoe ik deze kan activeren. ron
RobbieT Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Je gaat op de zender staan die je wilt bewerken. Dan met pijltje naar rechts het submenu rechts ingaan, de gewenste optie opzoeken en daarop Ok drukken. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Dit doe ik ook maar kan herschik kanalen niet berijken wel naar fovoriet, verberg, blokkeer, hernoemen, wissen maar niet herschik kanalen. Ron
RobbieT Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Zijn je zenders op dit moment gewoon All gesorteerd ? (Standaard) anders werkt het herschikken van kanalen niet. Dit kan je doen door de gele toets te drukken en dan de bovenste optie (All) te kiezen) Dan moet het sorteren van kanalen werken. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 23 november 2005 Geplaatst: 23 november 2005 Helaas werkt ook niet. Zal morgen alles nog eens na lopen. Bedankt voor het meedenken. Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen