Gast Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 Hallo, Ik heb een probleem waarvoor ik met zoekfunktie geen oplossing vind. Als ik naar een zender kijk bv bvn en snr is 82% ber is 0 en ik schakel naar andere zender, dan gebeurt het regelmatig dat ik dan geen beeld krijg en dan is snr laag, ca 50 a 60%. Waar kan dat aan liggen? Als ik zender zo even laat staan dan komt na een of enkele minuten het beeld weer terug. Dat gebeurt zowel met Joske als Pet settingslijst. Waar kan dat aan liggen? gr Gerardo
Johnny UAE Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 Ik heb hetzelfde probleem en het is nog steeds niet opgelost, zie mijn tread: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1025439 Komende week ga ik ne nieuwe kabel leggen, ne RG11 coax, die nu ligt is een RG6... misschien helpt dit... lengte van de kabel is 45 meter.... Greetz, Johnny Vu+ Duo 4K SE, 2T HDD 2.5" Barricuda, 65" Smart TV Philips, Triax TD88, 2 x MTI & 2 x Ultra Black Quad LNB’s geschakeld via 2 4/1 switches. Image VTi 15.0 / OsCam / Hans Settings (aangepast)
Gast Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 voordat je allerlei ingewikkelde dingen gaat proberen: probeer es de LNB een heel klein beetje te draaien. heb ook zoiets gehad en even iets beter uitrichten deed wonderen
Gast Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 Bij mij was het een Diseqc die niet lekker schakelde. 40-45% snr, even heen en weer zappen, weer ok (of niet...) Diseqc vervangen, probleem opgelost. Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen