bobhobby Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 Hallo, Ik weet dat er problemen met EPG zijn dus als het werkt zou het mooi zijn. Ik gebruik de untested van 051118-21. Met deze versie heb ik nog geen EPG. Klopt dat ? Wouter.
Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Hoi Wouter, Ik neem aan dat je image van ronald gebruikt 1.9. Heb je settings er via de pceditor erin gebracht of gescand. Ik heb ze zelf via de scan erin gebracht en daarna op volgorder gezet en toen deed de EPG het gewoon. Ron
Mr_Hotbird Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Ik draai hier de Image van Ronlad stable ook hier werkt de epg niet goed. De zenders zijn ingescant wat lang duurde ben het snelee gewent. Met welke image is nu epg in orde en waar ook nog wat extras in zit??
bobhobby Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Geplaatst: 26 november 2005 Ik gebruik de image van Ronald 051118-21. Deze heeft db versie 1.9. De settings er wel met pceditor ingezet. @Ron, gebruik jij de zelfde versie ? Als dat zo is ga ik opnieuw scannen want het duurt best lang voordat alles opnieuw is gescanned. Bedankt alvast. Wouter
Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 EPG ok op versies gebaseerd op database 1.9 dus ook RonaldD van 18/11
Mr_Hotbird Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Mijn DB version is 1.8 en ik heb de image van Ronlad er op staan de stable version
Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Daar is dus het antwoord, overal staat dat die stable niet goed is. Plaats die van 18/11 erin en dan heb je epg en kan je ook de nieuwe settings gebruiken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen