Gast Geplaatst: 25 november 2005 Geplaatst: 25 november 2005 Ik heb nu een sternetwerk vanaf de upc-aansluiting in mijn meterkast naar iedere kamer in het huis. Nu wil ik graag een kabel vanaf de schotel naar mijn meterkast trekken en dan via een passieve rtv/sat combiner naar de woonkamer. Daar monteer ik een sat/rtvwandcontactdoos met afsluitweerstand. Alleen nu is mijn vraag of ik zonder problemen het upc signaal op die combiner kan aansluiten? Als dit zou werken kan ik dan ook gebruik maken van een spaun multiswitch met een Terrestrial ingang om zo upc en de satelliet in iedere kamer te krijgen?
Cool_Mod_E Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Dit is al eerder beschreven hier. (Probeer ook dus de zoekfunctie eens). Ja je kan zonder problemen je 'UPC' aansluiten op je passieve combiner. Let wel op dat je hem goed aansluit (de aansluitingen voor je schotel en je wand-doos laten spanning door, en je wilt neem ik aan, geen spanning van je sat-tuner aan UPC gaan leveren). En op je 2e vraag: Ja dat kan ook (Die multiswitch heeft een ingebouwde combiner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen