Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Ik heb teveel groen in beeld.In flash heb ik meerdere images probeert, het verandert echter niet. Op usb heb ik Hydra en Gemini. Mijn vraag is wat is hier aan te veranderen. Als de televisie normaal gebruikt wordt dus met gewone antenne dan is het beeld normaal.
joker1 Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Citaat: Ik heb teveel groen in beeld.In flash heb ik meerdere images probeert, het verandert echter niet. Op usb heb ik Hydra en Gemini. Mijn vraag is wat is hier aan te veranderen. Als de televisie normaal gebruikt wordt dus met gewone antenne dan is het beeld normaal. Welkom op dit board . Kijk de bekabeling nog eens goed na of probeer een andere scart kabel. Gr:Toon Gr:Toon
sjumpie Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 heb je al geprobeerd om de av instelling op rgb te zetten
Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Als ik de kleurenbalk bekijk dan is het geel ook groenig. Het is niet zo dat ik een groene waas in beeld heb.
joker1 Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Citaat: Als ik de kleurenbalk bekijk dan is het geel ook groenig. Het is niet zo dat ik een groene waas in beeld heb. Het is toch meestal de scart kabel die niet goed is. Gr:Toon Gr:Toon
Gast Geplaatst: 26 november 2005 Geplaatst: 26 november 2005 Het is inderdaad de scartkabel. Bedankt allemaal. Sluiten maar. Gr:Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen