ArsLP Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 Hij ondersteund ook cs, maar hiervoor zal je wel de PMClijst aan moeten passen voor het CanaalDigitaal pakket. Gr, pribo. Met vriendelijke groet, Leo.
Gast Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 Hallo, ik lees over die CAToneV23. Hoe zet ik deze erbij? Ik heb de HDF file. Is het net als de firmware update, gewoon uploaden met het zelfde programma als waar mee je de firmware update? Wie o wie kan mij dat vertellen voordat er iets stuk gaat... Bedankt!
harry Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 Citaat: , gewoon uploaden met het zelfde programma als waar mee je de firmware update? Ja.
satfrik Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 Vriendelijk bedankt Pribo, voor uw antwoord op mijn vraag. Maar hier volgt nu mijn tweede vraag:Hoe moet ik de pmc aanpassen???????? Nieuwe hot-setting-keybin proggen als ook met ram edithor werken allemaal geen probleem,helaas dit heb ik nog niet gedaan. Is het niet mogelijk mij daarin een stapje vooruit te helpen??????????? Met dank bij voorbaat de groetjes. Andre
harry Geplaatst: 29 november 2005 Geplaatst: 29 november 2005 Citaat: Maar hier volgt nu mijn tweede vraag:Hoe moet ik de pmc aanpassen???????? Even de bijlage van "klukje" downloaden Hier.
satfrik Geplaatst: 30 november 2005 Geplaatst: 30 november 2005 Zeer goed die uitleg Harry vriendelijk bedakt hè. Mvgr........ Andre
Gast Geplaatst: 3 december 2005 Geplaatst: 3 december 2005 Er is momenteel een toh3.3hot5.8 met fix voor cabo van :>Cris< daarin is de au functie uitgeschakeld. We moeten even wachten op een au fix. multi werkt ook hiermee met juiste k** 1032270-ToH3[1].3_HoT6.1.zip
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Klein min puntje met 5.8 je moet als je hem uitzet de cabo sleutels er weer opnieuw inzetten.groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen