Gast Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Zaterdag heb ik de Mediaguard Canal+ cam gekocht maar het probleem is dat de humax deze de ene keer wel intitialiseert en de andere keer moet ik de module eruit halen, dan de humax uidoen dan de module er weer in en dan doet die het wel.Ligt dit aan de humax of kan er iets mis zijn met de module?
seppetto Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 er vanuit gaande dat je hummie TOH firmware heeft en een funcard! Ik had er ook problemen mee en heb het volgende gedaan: druk op menu>ToH>config: dan zet je "startup on first channel" op ON en "display CI window"op OFF "CAID preselect"zet je op CARD +EMU Als je nu je hummie opnieuw opstart dan moet het goed werken(kan even een paar seconden duren voordat je de eerste keer beeld heb. Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
Gast Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Dit heb ik ook al geprobeert ,maar hielp ook niks. Wat me wel opvalt is dat als ik display CI window gewoon op "on" laat staan dat deze soms intiliazing doet net zolang tot die beeld geeft en de andere keer doet die dat maar 1 seconde en dan verschijnt er "service is not running or scrambled".
seppetto Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 lees hier eens even http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...true#Post887138 Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
Gast Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Bedankt voor de hulp.Meer mensen hebben dus problemen met deze module,dus ga ik er maar van uit dat de module niet stuk is. Maar ik vind het wel vreemd dat uitgerekent de officiële module van canaldigital problemen geeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen