Gast Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Hallo, Ik kijk met Hydra Phoenix in flash(daarvoor erase img in flasgh gedaan met dreamup en nulm.),hdd afgehaald en geen usb stick. cs met newcamd 528 als emu. Sky movie op 28.2 geen problemen Can.dig.telkens freeze na 5 minuten fta op astra geen freeze Kan dit aan schotel(lees lnb of aansluitingen)liggen, want wat ik soms wel heb dat als ik van ene naar andere zender schakel er geen beeld is en dat ik zie dat snr onder 60% zit. Is Sky movie sterker signaal dan can.dig en daarom geen freezes? grGerardo
Gast Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Snr van 60% is veel te laag. Lijkt erop dat je iets beter moet uitrichten. Hoeveel snr heb je op C+ als je wel beeld hebt, en hoeveel snr op Sky? Vanaf 70% zal je beeld wel stabiel zijn. Om ook bij wat slechter weer nog beeld te houden kun je er het beste voor zorgen dat je met goed weer rond de 80% zit. Hoe hoger, hoe beter, en 60% is echt veel te laag! Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen