RobbieT Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb vandaag eens wat zitten proberen met zenderlijsten en de EPG. De EPG werkt bij mij totdat ik de zenderlijst met de PC-Editor bewerk, daarna werkt de EPG niet meer. Ik kan dus wel de zenderlijst op de ontvanger bewerken zonder problemen met EPG, maar niet met de PC-Editor. Blijkbaar gaat er in de PC editor toch nog iets mis met de lijst. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Mr_Hotbird Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Klopt er was al een mleding van gemaakt in eerdere posting:)
Gast Geplaatst: 28 november 2005 Geplaatst: 28 november 2005 Ik heb ook al rare meldingen gekregen over het wijzigen in de database. Dankzij lex heb ik een verbeeterde versie van de favorieten gamaakt met Nederland als eerst vanaf 1, misschien ben je daar gelukkig mee? >>> download<<< En als je het goed vind moet je Lex bedanken. En een PcEditor 1.1.23 beta van JonDoe bestaat al, volgens mij is die binnenkort beschikbaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen