satvet Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Uit het feit dat je box het bij je vader wel deed en thuis niet meer, er vanuitgaande dat je box op de heen en terugweg ongeveer evenlang spanningsloos is geweest, mag je er vanuit gaan dat het spanningsloos zijn niet als eerste in aanmerking komt als oorzaak. Mogelijk is bij transport een contact losgeraakt. Ik zou alle aansluitingen eens nalopen en eventueel loshalen en opnieuw aansluiten.
Gast Geplaatst: 12 december 2005 Geplaatst: 12 december 2005 Nou, ik heb alles geprobeerd. Ik heb zoals Satvet suggereerde alles nagekeken, maar alles zat nog steeds prima op zijn plek. Dat was het niet. Ik heb uiteindelijk inderdaad een origineel Dream multimedia 1.06 image teruggezet (degene waarmee de mijne ooit geleverd is), en dat wilde! Ook de Flash Erase deed het, die de software eruit kickte die de reboots tegen werkten. Daarna startte hij weer standaard op. Hop, nieuwe SF erin, Newcamd aan de gang en eindelijk weer TV! Yeah! Thanks guys!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen