Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Ik heb een PC-Card loopwerk voor het besturen van een PCMCIA kaart in mijn PC.<BR>Het loopwerk is van SCM (SCM Swapbox)voor PCMCIA type 1, 2, en 3.<BR>Alles is goed geinstalleerd. Als ik de Via. module er in druk herkent hij hem als SCM-DVB CA Module, echter met een geel uitroepteken er voor.<BR>Als ik een bin bestand er naar toe wil schrijven krijg ik een foutmelding dat windows geen driver kan vinden voor de SCM-DVB CA Module.<P>Heeft iemand een driver voor mijn geval, of moet ik het anders aanpakken.<P>b.v.d. WaferJo.
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 En wat wil je bereiken in je pc als hij goed herkend word ??<P>Robbie
Gast Geplaatst: 16 augustus 2001 Geplaatst: 16 augustus 2001 Het programmeren van een CI module wil dus niet, omdat ik hier geen driver voor heb.<P>WaferJo.
Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Kijk eens bij <A HREF="http://www.driver.nl" TARGET=_blank>www.driver.nl</A> <P>met vrgr. debo
Aanbevolen berichten