Ga naar inhoud

HD niet te vinden in Gemini 2.50 op DB7020

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na installatie van de nieuwe gemini 2.50 op mijn db 7020 vind ik nergens nog de inhoud van mijn hd terug. Bij opdracht opnemen krijg ik de melding 'not accessable storage'.

Bij benaderen van de hd via ftp vind ik nergens de map /movie terug. Wel staan er onder de map /hdd verschillende subdir's /usr/bin/...

Heeft iemand ook dit probleem na installatie van gemini 2.50 ?

Is hier een oplossing voor ?

Geplaatst:

Ik heb dit ook, kan niets doen met de hdd. Hij wordt gevonden en kan hem formatteren, maar als ik dan kijk staat er ook ergens dat er iets niet goed is met de filetype (ext3 is het enige dat ik kon kiezen.) en nu zegt het dus inaccesible file storage. (heb een samsung sv1604n)

Geplaatst:

ik heb de nieuwe image op mijn 7000 geinstalleerd en heb geen enkel probleem om de hd te vinden. Misschien is dit weer een typisch 7020 probleem.

VU+ Duo met 750GB Harddisk

dreambox 7250 met 320GB Harddisk

dreambox 7000s met 200GB Harddisk

2x dreambox 500s

WaveFrontier T90

West-Vlaanderen - Belgie

Geplaatst:

waarom zeggen ze in de winkel dan dat dit een super apparaat is !!!! Betaal je zo veel geld voor een hoopje niks.

Geplaatst:

Hier werkt het goed. Is mij wel opgevallen dat je niet meer via de toest <menu> en dan de map naar de opnames kan. Maar wel via <bouquet up> en dan de opname selecteren.

Ligt niet aan de Dreambox, maar volgens mij aan de wat gewijzigde opzet van de software.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen