Gast Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 jongens ik heb een probleem na het zappen. ik wilde van de Amos naar Hotbird gaan (dit is normaal in 5 seconden gepiept) maar na 15 seconden gaf hij de zender op Hotbird nog steeds niet. hij gaf aan dat hij nog aan het draaien was. ik heb dan na 20 seconden op de terugpijl geduwd om terug naar de zender op Amos te gaan, maar nu geeft hij die ook niet meer, hij geeft steeds 45% aan. heb de box enkele keren heropgestart (ook een keer stekker eruit) maar de schotel wil niet meer draaien. hoe kan ik dit verhelpen ?
Gast Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Is de antenne kabel er misschien af ? Heb ik ook gehad
Gast Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Lijkt me inderdaad meer een hardware probleem (kabels ed.) ..
joop905 Geplaatst: 1 december 2005 Geplaatst: 1 december 2005 Controleer alle F-Connector eens of die goed zitten
Gast Geplaatst: 2 december 2005 Geplaatst: 2 december 2005 het was gisteren te glad om dit nog te controleren zal vanmiddag eens kijken
Gast Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 was nog vergeten de oplossing te posten de volgende dag deed hij het gewoon terug zonder iets te veranderen of na te kijken cheers
satvet Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Dan zou ik bij eerste gelegenheid de boel toch eens controleren. Slechte connector + regen > geen beeld daarna weer droog > wel beeld. Eventueel kan wind nog een bijkomende factor zijn. Meet regelmatig je signaal eens na (of gebruik een plugin met deze gegevens op de LCD).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen