Ga naar inhoud

Informatie over Maximum Digital technology MBT-22

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds enige tijd heb ik een dreambox 7000s, een vaste schotel met een diameter van 1m en een monoblock twin (Maximum Digital technology MBT-22). Nu heb ik vanaf het begin me alleen bekommerd dat ik ontvangst had op de astra, maar aangezien ik een twinblock heb die Astra EN Hotbird kan ontvangen, wil ik graag ook de hotbird kunnen ontvangen. Ik heb inmiddels een dag op dak doorgebracht om mijn schotel uit te richten maar helaas nog geen hotbird. Ik heb de meeste verhalen in dit forum al gelezen maar met behulp van deze informatie lukt het me niet om het voor elkaar te krijgen. Kan iemand mij misschien uitleggen hoe ik het wel elkaar krijg? Verder zou ik graag iets meer informatie willen ontvangen hoe ik zo’n twinblock (specificaties, aansluitingen) aan moet sluiten. Er zitten twee connectoren op, is het nog van belang dat ik de coax kabel op een van beide connectoren aansluit? Ik weet dat er een disecq switch in zit maar ik weet niet zeker of het signaal op beide connectoren wordt aangeboden! Kan mijn twinblock misschien kapot zijn? Kan ik dit controleren?

Alle informatie is welkom,

MvrG,

Harry B

Geplaatst:

Hotbird zit LINKS van Astra als je ACHTER de schotel staat. Bij monoblock wordt dit namelijk omgedraaid.

Op welke poort kijk je Astra, 1 of 2?

En hoe heb je de monoblock in de schotel gehangen (van achter gezien)?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen