Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Ik heb de laatste dagen vaker het probleem dat het signaal 99% is, maar toch nisk zie of hoor. wat is dit? de firmware is van 10 juni. Nu is het zelfs zo dat ik op ned1, 2, 3, veronica, net5, talpa zelfs geen signaal heb...... En wel het volle signaal op de rtl zenders, NGC, Discovery, etc. wie weet dit??
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 Probeer is opnieuw de zenders in te scannen. Ik hoor wel.
Gast Geplaatst: 4 december 2005 Geplaatst: 4 december 2005 ik had eerst het image van 13-9 erop staan. Ik heb het juni image terug gezet: geen resultaat. Uiteindelijk heb ik 'm 15 minuten uitgezet en 'ineens' werkte het. Overigens lijkt het erop dat 'ie af en toe in een rare staat terecht komt waarin het lijkt alsof de schotel niet meer wordt aangestuurd. Ik kan proberen de draaien wat ik wil, maar dat gaat dus niet. Maar het is net alsof ik ook niet meer terugkom naar de oorspronkelijke satelliet (Astra).... Raar probleem, ik probeer wel te kijken wat er te reproduceren valt.
Thomas2000 Geplaatst: 5 december 2005 Geplaatst: 5 december 2005 Kijk eens of de cam wel decodeert. Kan wezen dat ie niet decodeert door bijv. update gemist. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen