Gast Geplaatst: 5 december 2005 Geplaatst: 5 december 2005 in mijn ontvanger heb ik hoh 3.3/3.4 gezet echter het zetten van een laatste versie zoals 3.3/5.9 gaat niet krijg bij elke alle andere versies id op ontvanger wie kan mij helpen [color:"red"]"humax IRCI-5400Z help" is geen onderwerp. [/color]
Alventali Geplaatst: 5 december 2005 Geplaatst: 5 december 2005 Het lijkt erop dat je in je programma waarmee je de firmware upload naar de Humax. Even bij opties de juiste ontvanger in moet stellen. Als je een 5400Z hebt moet je hier ook aangeven dat het een 5400 is (zonder Z dus) Een 5400Z is namelijk na het pachen gelijk aan een 5400. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 5 december 2005 Geplaatst: 5 december 2005 ik gebruik boxloader 1.5 of wdn40ak maar ik vind hierin geen opties
Gast Geplaatst: 5 december 2005 Geplaatst: 5 december 2005 [color:"red"]Pappeart, nou heb ik je één keer heel vriendelijk gewaarschuwd. Ik doe het niet nog een keer. Weer een onduidelijk onderwerp en ook nog een dubbele posting. [/color] [color:"red"] Ga [/color] HIER [color:"red"] maar door. Daar ben je ook begonnen. En die link daar brengt je een heel eind op weg. Zucht...! [/color]
Aanbevolen berichten