Gast Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Hallo, Na het opnieuw inladen van mijn programma lijsten kan ik nog maar 2 programma's tegelijk opnemen met mijn pvr5020. Ik maak gebruik van een dragoncam met CD kaart. Ben aangesloten op A1 en A2 en hotbird met een vast systeem (met switch). Kan iemand mij even helpen de juiste instellingen te vinden? Het moet toch mogelijk zijn 3 of 4 programma's tegegelijkertijd op te nemen op dezelfde transponder? Misschien staan mijn transponder getallen niet helemaal goed. Moet ik bij tuner "twin" aanvinken? Maakt het nog uit welke sat op welke poort zit? Bedankt alvast!
cornea Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 als je gewoon ned 1 kan kijken dan moet het zowiezo mogelijk zijn om ned 1-2-3 op te nemen ongeacht je configuratie. Als je 3 twin lnb's hebt en 2 diseq dan moet de instellingen zijn vast en twin. Als je toch nog maar maximaal 2 programma's op kan nemen dan zou je kunnen proberen een fabrieksreset. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 6 december 2005 Geplaatst: 6 december 2005 Ik heb de ontvanger even aan en uitgezet en nu doet ie het weer prima!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen