mol Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Ik heb een dreambox 7000 met image gemini en emu newcamd v6.0 cardspider en die slaat om de 30 sec vast op bijna alle kanalen ik gebruik deze emu voor omdat ik een eigen server heb en een originele smart card heb wie heeft een idee alles is welkom
Gast Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Ook nu weer de vraag : Wat slaat er vast ? De box zelf of alleen Enigma (de gebruikers interface).
mol Geplaatst: 7 december 2005 Auteur Geplaatst: 7 december 2005 lees boven aan de enigma de box niet
Gast Thijzel Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Citaat: Ik heb een dreambox 7000 met image gemini en emu newcamd v6.0 cardspider en die slaat om de 30 sec vast op bijna alle kanalen ik gebruik deze emu voor omdat ik een eigen server heb en een originele smart card heb wie heeft een idee alles is welkom Hoevol is je var directory? Heb je /var op USB gezet? Blue button Addons Instellingen
Gast Geplaatst: 7 december 2005 Geplaatst: 7 december 2005 Excuse, ik las je bericht zelf en keek niet meer naar het subject. Heb je de checks die Thijzel suggereerd al gedaan ? Waarschijnlijk heeft dit toch te maken met een vol filesysteem o.i.d.
mol Geplaatst: 8 december 2005 Auteur Geplaatst: 8 december 2005 nou de enigma slaat nog steeds vast maar nu om de minuut ongeveer heb de gimini image op de usb staan en de var zit maar 43 procent vol wie heeft DE oplossing draai met dreambox 7000 gemini 250 emu newcamd 6.04 cardspider op usb
Ome Merde Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 herflash je dreambox eens (seriëel) - erase.img erin - flashen - flash erase - configgen merDe deze ruimte is te huur
Yo! Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 Citaat: wie heeft DE oplossing Ik heb dat ook eens gehad. Gooi /hdd/epg.dat eens weg, als die currupt krijg heb je ook van dit soort problemen. Groet, Yo! DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen