70 + Geplaatst: 8 december 2005 Geplaatst: 8 december 2005 Ik bezit een STF-2000 ontvanger en wil deze via een link (infrarood) koppelen aan de Pinoneer DVD recorder 530H-S met harde schijf. Deze recorder kent een veertigtal sateliet ontvangers maar de SFT-2000 staat er niet bij. Het is mij bekend dat er van sommige ontvangers meer merken op de markt zijn met hetzelfde binnenwerk. Misschien weet iemand hiervoor een oplossing.
jaapdew Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 Als je een GuidePlus ontvanger hebt kun je kiezen voor het merk Digitall World, deze staat bij mij onderaan de lijst (dus niet alfabetisch) Er is een keer een nachtelijk update gedaan om deze toe tevoegen. Ik heb een Philips 725, maar volgens mij is de lijst met ondersteunde receivers bij alle merken die GuidePlus gebruiken gelijk, maar zeker weten doe ik dat niet. Jaap - AZbox Elite HD - Digit All World SFT-2000 + Supercam - Opera DVB-S1 (externe usb 2.0 satellietontvanger) - Stab HH120 - XSAT CDTV 310
70 + Geplaatst: 9 december 2005 Auteur Geplaatst: 9 december 2005 Hallo Jaap Dank dank dank Hij staat inderdaad als laatste toegevoegd in de lijst. Gisteren was hij nog niet aanwezig, maar nu staat hij er in. Dus het probleem is opgelost. Prettige feestdagen. Jan Willem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen