Gast Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 Ik wil via het netwerk het geluid van een radiozender opnemen, liefst meteen opslaan in mp3, liefst met timer. Door de klikken op de apid van de webinterface, kan ik via videolan opnemen, maar het enige formaat dat mij lukt, kan alleen door videolan gelezen worden. Ik kan het dus niet omzetten naar mp3. Ik gebruik nu een kabel van de audiouitgang en neem op met Cooledit, maar ik wil die kabel kwijt.
[SV] Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 Ik neem het gewoon op op de HD van de dreambox. Daarna haal ik hem binnen via het netwerk, gooi hem even door projectX "demux to mp2". Dan gaat ie door wavelab om de begin en eind reclame eraf te knippen en vervolgens kan je met elke app die je maar wilt de mp2 omzetten naar mp3. Wie niet slim is ..... moet wat langer nadenken.
Gast Geplaatst: 9 december 2005 Geplaatst: 9 december 2005 Bedankt, ik zal het gaan proberen. Maar toch moet het mogelijk zijn om de stream van apid op te nemen, videolan pakt hem, en ook winamp geeft hem weer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen