Ga naar inhoud

Plasma met LVDS interface op dreambox ???

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan een Plasmascherm van 106cm kopen voor een hele mooie prijs. Nadeel is dat het alleen een scherm betreft , dus geen tuner. Het scherm heeft alleen een 220 aansluiting en een LVDS interface (voor beeld neem ik aan).

Is het mogelijk door tussenkomst van een converter het scherm op de DB aan te sluiten. Ik ben benieuwd .. ?

Geplaatst:
Citaat:
Ik kan een Plasmascherm van 106cm kopen voor een hele mooie prijs. Nadeel is dat het alleen een scherm betreft , dus geen tuner. Het scherm heeft alleen een 220 aansluiting en een LVDS interface (voor beeld neem ik aan).
Is het mogelijk door tussenkomst van een converter het scherm op de DB aan te sluiten. Ik ben benieuwd .. ?

LVDS is een standaard die gebruikt wordt om laptop-schermen aan te sluiten (low voltage differential signal, iirc) vergelijkbaar (maar niet compatibel) met TMDS (DVI).

Waar is dit scherm zowiezo voor gemaakt? Of is het een scherm waar normaal nog zo'n DRM-DVI converter op hoort (ben de naam even kwijt)?

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Geplaatst:

Het scherm word normaal gelevert met een losse tuner daar zit dan 1 verbindingskabel tot de TV.

Op de tuner box zelf sluit je de kabels aan zoals scart, progressif, HDMI of DVI.

Het schijnt dus dat je die tv gekocht hebt zonder tuner.

Reken er dan even op dat je nu nog tussen de 250 en de 400 kwijt bent voor de bij passende tuner die via de fabrikant te krijgen is.

Mvg Tiger

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen