Gast Thijzel Geplaatst: 12 december 2005 Geplaatst: 12 december 2005 Ik heb zojuist de 5620S in de keuken voorzien van de laatste Gemini, er viel me iets op toen ik een timer opname in wilde stellen. Als ik via de uitgebreide EPG een timer aanmaak (rode knop, daarna groene knop) dan staat de opname methode standaard op switch, dit zou “record DVR” moeten zijn wil je iets opnemen. Maak ik een timer aan via de knop Dream (menu), kies 5 timer en maak een nieuwe timer dan staat de opname methode standaard op ngrab. Log ik in op de web interface van de 5620S dan staat de opname methode standaard op DVR (opnemen). Ik heb mijn 7000S boven gisteren voorzien van Gemini 2.50 daar staat de opname methode standaard zowel via EPG als de timer functie op opnemen. Ik heb nog even door de Dreambox lopen spitten, evenals door de vele bestanden op de Dreambox maar kon nergens iets vinden om standaard de opname methode op record DVR / opnemen te zetten. Zijn er meer mensen die dit ook hebben, het is niet zo’n groot probleem maar het kan een beetje lastig worden als ik snel een timer in moet stellen en later er achter kom dat de Dreambox alleen maar naar het betreffende kanaal is gezapped. Btw : Na het laden van de Dutch local op de 5620 heten de opties: schakelen, opnemen, ngrab…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen