Gast Geplaatst: 12 december 2005 Geplaatst: 12 december 2005 Wie kan me helpen aan nieuwe software voor mijn challenger unlimited 2. Mijn ontvanger begint regelmatig vast te lopen en ik denk dat ie toe is aan nieuwe sw. Nu is er op internet een hoop software te vinden voor allerlei ontvangers.... behalve voor de challenger. mijn software versie is van 26-09-05. nu lijken er een hoop ontvangers op elkaar. Misschien is er een ontvanger bij die hetzelfde board heeft. Wie wet dit ? of wie weet waar ik wel deze software kan vinden, want ik kan het niet vinden. groeten fox challenger unlimited 2 (volgens mij een limited 2 haha) met stab rotor en triax78 cm
rondewoerd Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 Sluit mij aan bij deze vraag wil ook graag meer weten over de challenger unlimited 2. Fox hier een adres die wel e.a.heeft: http://www.geocities.com/satworld1/satworld (site ligt er wel eens uit) mvg, Rondewoerd
Gast Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 ja klopt idd. heb inmiddels mijn probleem wel opgelost, maar er is weinig te vinden op internet (of ik zoek niet goed genoeg..) dus voor suggesties ....? gr. fox
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen