Gast Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 Hallo allemaal, wie kan me helpen met het volgende ik heb laatst de nieuwste firmware in de TP5500PVR geladen via de sattaliet door deze update kan ik nu slecht versnelt vooruit of achterspoelen hierbij krijg een geen kaart melding (Aston 1.07 software 2.09). Bij de versie van juni had ik hier geen last van. Nu heb ik een usb aansluiting met Altair wanneer ik deze aansluit op de ontvanger via de pc dan zie ik data files , program files maar eigenlijk geen mogelijkheid om de andere firmware te veranderen. Waar moet ik dit in veranderen. Ik had begrepen uit de diverse berichten dat het programma TF download geen usb programma is als ik dit gebruik krijg ik een melding van inilisatie probleem. Tevens had ik ook graag willen weten als je het Altair programma gebruikt waar je de diverse handige programmatjes moet plaatsen zoals versnelt kopieren ander display enz. Groet Hans
FNONAMUS Geplaatst: 14 december 2005 Geplaatst: 14 december 2005 je moet altair hier niet voor gebruiken maar TFDN USB Maak eerst een kopie van je kanalenlijst (Vega) en voor de zekerheid van je timers (Backup) en dan naar fabrieksinstellingen. suc6 Todays dummy is tomorrows expert!
Gast Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 Bedankt voor het advies ik ben nog nieuw in het sattaliet gebeuren maar kan met dit programma ook de TAP files installeren in je ontvanger Hans
Salient Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Citaat: Hallo allemaal, wie kan me helpen met het volgende ik heb laatst de nieuwste firmware in de TP5500PVR geladen via de sattaliet door deze update kan ik nu slecht versnelt vooruit of achterspoelen hierbij krijg een geen kaart melding (Aston 1.07 software 2.09). Bij de versie van juni had ik hier geen last van. << knip >> Groet Hans Ik heb dit probleem dus juist met de firmware van juni. Mijn satboer vertelde me dat ik moet upgraden naar die van augustus, of anders zelfs misschien downgraden naar eentje van VOOR juni. Ik laat wel even weten of ik het op kan lossen en wat de oplossing dan uiteindelijk is. Bij mij gaat het trouwens ook mis met de tf5500 + aston dual-cam. Lijkt toch een kritische combinatie ofzo. *REBOX9000HD320GB, DM7020S80GB *VisiosatG4, 3x Inverto Quad + 1x Alps Quad @ Astra1/2/3/Eurobird/Hotbird *3x Spaun SAR411 + 1x Triax MFD41D DiSEqC 4/1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen