Gast Geplaatst: 15 december 2005 Geplaatst: 15 december 2005 Hallo Mensen, Graag zou ik in mijn Dreambox 7000s met Gemini 240 image, radegast 3.0 FINAL toevoegen echter kan ik deze niet in Blue panel vinden, kan alleen Radegast 4...etc vinden. Kunnen jullie me hiermee helpen. Alvast bedankt.
Rogersittard Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 Dat zou fijn zijn als op deze vraag een antwoord zou komen....werk hier op een 7020 ook met gemini (2.5) ben met dit image zeer tevreden,maar erg jammer dat er geen radegast 3.0 te downloaden is! Als iemand inderdaad kon uitleggen hoe je deze emu handmatig in gemini kan zetten graag!! Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z
sato Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 even naar de site van ihaed team gaan en daar staan alle emu's
Fredo Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 pak hem in als tar of zip bestand dan zet je die in temp daarna met je afstands bediening naar manual install nu kun je hem installeren hij gaat vanzelf naar de juiste plaats en komt in je menu te staan Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen