Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Ik heb bij mijn pvr4000 zender automatisch laten zoeken naar zenders en ik vind tot mijn grote ergenis niet alle zenders zoals op de astra 1 de duiste zenders niet. Ik heb een dual kop met astra 1 en 2 Iemand tips sjoerd
PeHa Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Oh ja een dual kop met astra 1 en 2, is dat dan een 9 graden monoblok ? Deze komen bijna niet voor, de meeste zijn 6 graden monobloks. (Hotbird , Astra 1) VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 om heel eerlijk te zijn heb ik geen idee ik heb bij de (oude)reciever een challenger 2 mnd oud wel alle zenders
Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 Ik had hetzelfde en heb de frequenties waar interessante zenders op zitten maar handmatig ingevuld. Veel meer werk, dat weet ik maar nu kan ik wel alles zien.
Gast Geplaatst: 16 december 2005 Geplaatst: 16 december 2005 dat is inderdaad veel werk maar het moet toch ook automatisch kunnen. ik wil graag de oorzaak weten en graag automatisch doen ik heb om eerlijk gezegd geen zin om ze handmatig in te voeren en daarbij kan het niet laten rusten tot dat ik de oorzaak weet. Dus graag als iemand het weet of nog andere suggesties heeft zijn die graag welkom groetjes sjoerd
Gast Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 Mijn ervaring is dat als je een kant en klare lijst erin zet, hij de zenders wel pakt. Kijk hier maar ff voor een lijst. settingslijst 4000pvr sucses
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen