Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo mede topfieldgebruikers,

Ik heb sinds 1 week een PVR4000 en de beeldkwaliteit bevalt mij erg goed, alleen ik stuit op een paar problemen :

Op het moment dat ik opneem op hd van een gecodeerde (mediaguard) zender kan ik de opname maar heel even terugkijken, en de ontvanger valt daarna op : "geen of gecodeerde uitzending"

Ik kan dan op hd niet meer kijken, maar ook niet meer naar een mediaguard, ik moet echt de ontvanger uit en aan zetten om weer te kunnen kijken.

ik heb een aston module (nieuwe versie) met software versie 1.03 erin.

Regelmatig krijg ik ook in de topfield de melding "geen of gecodeerde uitzending." Dit heb ik overigens niet op free to air zenders, ook niet met opnemen.

Verder zou ik graag mijn aston cam willen updaten, maar als ik naar de betreffende transponder ga, krijg ik helemaal niets binnen.

HELP !!

Groeten,

SatMarc

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Geplaatst:

Welke aston module heb jij nou ?

Je vermeld ik heb de nieuwe maar daarna schrijf jij software versie 1.03 ?

De nieuwste hardware versie is 1.07(met een led aan de voorzijde) en daarin de nieuwste software versie is volgens mij de 2.09.

zie hieronder de verschillende aston modules

1041969-AstonModules.jpg

post-3637-1318258476,7138_thumb.jpg

VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci

Geplaatst:

Ik heb de nieuwe aston module, met led aan de voorkant. Dan heb ik mij vergist in de software release. Maar het gaat dus om de derde module.

Geplaatst:
Bekend probleem !!! Dit heb ik ook met de dragoncam en aston 1.05 en mediaguardcam.
Geplaatst:

Nee je hebt je niet vergist. Het is hardware versie 1.07 met software versie 1.03.

Je moet eigenlijk zien dat je software versie 2.09 krijgt dan doet die cam het tien keer beter.

Geplaatst:
Citaat:
Bekend probleem !!! Dit heb ik ook met de dragoncam en aston 1.05 en mediaguardcam.

Volgens mij zit dit in het combineren van de cam's, de dragon wil geen partner, dus alleen de dragon erin, de CD kaart in de dragon. Op deze manier heb ik geen problemen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Ik ben terecht gekomen bij een hele aardige man die een groot satelliet bedrijf heeft bij ons in de buurt. Hij heeft helemaal gratis mijn aston cam geüpdate naar versie 2.09.

Ik ben gisterenavond eens lekker gaan spelen met mijn aston pvr4000 ontvanger, heb verschillende programma's opgenomen, verschillende programma's gekeken, en ik heb helemaal nergens last meer van. Hij werkt nu echt perfekt./

Dus alles lijkt nu opgelost te zijn. Mensen die dus dezelfde probelemen hebben, probeer je cam te updaten wat dat scheelt echt dag en nacht !

Groetjes,

SatMarc

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen