Gast Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Hallo mensen, Ik heb een vraag over de xtreme, ik heb een hornet str skycrypt met de volgende systeem info. xsc-520 ANV info.03.02.05-cecc S/W v12.05v04 H/W v12.03.B5 Loader v06.01.06 ca 2.1.9 Het apparaat doet het prima alleen ik wil de embedded cam voorzien van een crypt zodat deze de orginele kaart van canaldigitaal kan lezen, dus seca 2 kaarten. Weet iemand hoe dit moet, ik weet wel dat voor de andere types xtreme een magic programmer nodig is, maar voor deze types weet ik het niet. Dank
Mister HaCk Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Ja kijk eens op http://www.$#@%!%#$#@#!.com/xtreme.htm Suc6 Je hebt wel een funcard nodig, daar zet je de software op.
Gast Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Mister Hack, bedankt voor je reactie, maar helaas werkt de link niet meer, zou je aub de link naar mij toe willen mailen. Bedankt
mteam Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Er is helemaal geen funcard nodig.(maar het kan) De file voor rc2 chip (rd2 voor SAB) bestaat uit 2 files. Je kan die naar de ontvanger schrijven met KUP. Je doet net hetzelfde als bij het laden van nieuwe software. Na de eerste file vraagt de ontvanger naar de tweede. (op tv scherm) Stuur een mailtje naar het adres in mijn profiel en ik help je verder. Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 He Danny, ik heb je een mailtje gestuurd, ik weet niet of je het al gezien hebt. Gr.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen